Vårt motto är; HUR SVÅRT KAN DET VARA????!!

lördag 17 december 2011

Tack mina älskade väninnor!




Mina älskade vänninor och män!


Tack för allt i lördags kväll,
allt slit, allt diskande, allt bärande och intet gnäll.

Utan allt Ert arbete, hjälp, styrning och skratt,
hade det blivit en fantastiskt lång natt.

Vi hade fortfarande stått och tittat på samma karaff eller mugg,
BB lyrisk över sitt köp, jag ganska trött stirrat under lugg.

Ni är de bästa, vackraste vänninor på våran jord,
mitt hjärta smälte totalt när vi åt pizza vid vårt bord.

Utan Er skulle jag vara vilse och inte känna mig hel,
Ni är så goda, så fulla av kärlek, har överseende med alla fel.

Ni sprider skratt, glädje och värme var Ni än är,
älskade väninnor, Ni är var och en så speciell och mig kär.

Tusen och åter tusen tack mina hjärtan,
hur ska jag nånsin.....

Kramar och pussar i stora lass!!!

4 kommentarer:

  1. ojoj... nu fick jag allt en tår i ögat...gullegumman o gullegubben mina puss puss

    SvaraRadera
  2. Å så gulligt du skriver!! Ja nog verkar ni trivas i varandras sällskap! Ni är så fina människor , hela gänget..tokiga & rara på samma gång- vad mer kan man begära!?
    Och när jag klev in i ert sagolika hus "doooooog jag" eller var det diarré jag fick?? Haha:D

    Kram lillfia

    SvaraRadera
  3. Sötnos!!!! Du är också så underbar, lilla gullehjärtat!!! Och! Jag tror det var diarré!!!! Hahaha!!!! :oD!!!

    SvaraRadera